
Jeśli zależy Ci na tym, aby promować swoją firmę w sieci, a nie tylko w świecie rzeczywistym, to warto poszukać dobrej agencji reklamowej. Dzięki niej będziesz mógł skupić się na podstawowej działalności i ograniczyć własną odpowiedzialność, pozostawiając wszystko inne specjalistom. Oczywiście agencji oferujących swoje usługi jest wiele, dlatego należy wybierać starannie. Do najważniejszych czynników należą:
- Doświadczenie – od ilu lat agencja pracuje w tym obszarze? Jaki jest jej dorobek? Ilu klientów obsłużyła i jaka jest ich opinia o agencji?
- Cena – czasami agencje pobierają duże pieniądze za swoje usługi. Ale to nie znaczy, że są one dobre w tym co robią. Zawsze można znaleźć agencję, która oferuje usługi za rozsądną cenę, ale jednocześnie ma duże doświadczenie i rankingi na różnych portalach.
- Szczegóły – powinno być jasne, co agencja oferuje, czego nie robi i ile czasu potrzeba, aby osiągnąć rezultaty.
Agencje full service
Zawsze warto porozmawiać z przyjaciółmi, którzy już pracowali z takimi agencjami lub poszukać osobistych rekomendacji na portalach społecznościowych. Na przykład, Facebook posiada grupy społecznościowe, w których ludzie mogą polecać lub pisać o swoich doświadczeniach z konkretnymi firmami. Współpraca z agencją reklamową typu full service to świetne rozwiązanie dla firm, które chcą maksymalnie wykorzystać swój budżet marketingowy. Agencje full service zazwyczaj świadczą szereg usług, od marketingu cyfrowego i optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO) po public relations (PR) i tradycyjny marketing lub branding. Agencje full-service mają tendencję do bycia bardziej kosztownymi. Zwykle pobierają opłaty za godzinę lub mają umowy retencyjne z klientami. Oznacza to, że mogą sobie pozwolić na podjęcie większych klientów. Doświadczenie agencji reklamowej ma we wszystkich dziedzinach marketingu może być bardziej wartościowe niż w jednej dziedzinie. Przydaje się to, jeśli masz obawy dotyczące brandingu lub innych kwestii związanych z Twoim wizerunkiem
Tego typu agencja reklamowa często współpracuje z właścicielami małych firm, którym brakuje wewnętrznej wiedzy, aby skutecznie wprowadzać na rynek swoje produkty lub usługi. Sprawdzają się również w przypadku klientów, którzy posiadają szereg różnych produktów, ale potrzebują agencji do obsługi każdego z nich. Doświadczona agencja full service może nie tylko poprowadzić Cię w wyborze najlepszych strategii marketingowych dla Twoich celów i budżetu, ale może również zaoferować Ci wskazówki, jak rozwijać tożsamość marki i skuteczne sposoby budowania silnej obecności w Internecie, aby potencjalni klienci byli świadomi Twojego produktu lub usługi.